زندگی با اميد
دوباره سلام !!
Friday, January 14, 2005
البته شايد تعجب کنين که چرا من دوباره برگشتم ( با اينکه خداحافظی کرده بودم ) راستش مهمترين علتش عشق و احتراميه که برای شما خوانندگان عزيز قائلم و دلم نيومد که اينقدر زود ترکتون کنم . البته خداحافظی من خيلی هم دست خودم نبود واز طرف بعضی از رقبا تحت فشار بودم. بطوريکه پست مربوط به خداحافظی رو هم همون رقيب معروف نوشت و با سوء استفاده از فرصت عدم دسترسی من به اينترنت اون رو پست کرد به هر حال من دوباره برگشتم . بخاطر شما و به عشق رقيبم. پس دوباره سلام.
همه مي دونيم که ام-اس يه بيماري عصبيه که ممکنه اعصاب اندام هاي مختلف بدن رو درگير بکنه. علت بروزش هم ميتونه تغذيه نامناسب ، مشکلات اجتماعي يا اقتصادي و... باشه. به هر حال در اکثر موارد يه تنش عصبي و هيجان روحي شديد آغازگر اين بيماريه و باتبع تکرار اون تنش ها هم ميتونه باعث تشديد و پيشرفت بيماري بشه. چند روز قبل، وقتي داشتم توي يه کتابخونه کوچيک دنبال کتابی مي گشتم کتاب رنگ و رورفته ای توجهم رو جلب کرد و بي اختيار مشغول خوندنش شدم. نکته جالب اينکه در اون کتاب ، داستاني در مورد پيشينه بيماري ام-اس و درمان اون توسط يه پزشک مسلمان درزمان خلافت خاندان عباسي نقل شده بود که من سعي کردم اون رو با جزئيات به خاطر بسپارم و حالا قصد دارم اون رو اونطوري که توي ذهنم باقي مونده در چند پست بعدي براتون روايت کنم.
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است