زندگی با اميد
عید دیدنی با جایزه (2)!!!
Tuesday, April 05, 2005
م : والا خانومم هم همین رو میگه.راستش خودمم همین تصمیم رو دارم. البته ناگفته نمونه دکتر جون ! من یه دفعه مرحله اولش رو قبول شدم. چی می گن بهش ؟؟ اییییییی...آها : آیین نامه!
د : راس می گی؟؟؟؟ پس چرا ادامه ندادی؟؟؟؟؟!!!!!!!!
م : والله چی بگم ، اینقدر توی امتحان شهر رد شدم که اعتبار قبولی آیین نامه م تموم شد !!
د : نه بابا ، پس تو استعداد داری ، حتما پی اش رو بگیر. حیفه !
م : شمام یه امتحان دیگه بکن دکتر جون !
د : آخه من با اینهمه مشغله فرصت خوندنش رو ندارم. البته خودمم تعجب می کنم که اسم لاتین تموم مویرگای بدن آدما رو حفظم ، ولی این تابلوی «پارک ممنوع» و «پارک مطلقا ممنوع» رو نمی تونم از هم تشخیص بدم ، یا«گردش به چپ» و «گردش به راست» رو با هم اشتباه می گیرم....
این گفتگو با خنده مهمون ها به پایان رسید...
با خودم گفتم چقدر خوب بود که من می تونستم این گفتگو رو اینطور ادامه بدم :
من : نه دکترجون ، مهندس که حتما تمام «ترایش» رو روی«فورسش» میذاره !!!! اما شما هم ناامید نشو. اصلا هروقت احساس کردی داری ناامید می شی ، بیا وبلاگ خودم رو بخون !! آخه من یه وبلاگ دارم به اسم «زندگی با امید»..... :)
جل الخالق !!!

************************

خوب همونطوری که خودتون هم متوجه شدین 1001 روزنه عزیز برنده مسابقه شد. حالا خوبه از معما خوشش نمیاد اگه خوشش میومد چیکار می کرد؛)؟؟؟
به هر حال جایزه ش که دو ساعت اینترنت مجانیه به آدرس ایمیلش ارسال میشه ( البته Username و Password ).مبارکش باشه:)
از مشارکت همه دوستان ممنونم.
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است