زندگی با اميد
قول خدا !!!
Monday, March 14, 2005
این متن رو از اینترنت گرفتم و چون خودم از خوندنش خیلی لذت بردم و آرامش پیدا کردم به عنوان آخرین مطلب سال اینجا می نویسمش. اگه قبلا خودتون خوندینش به من ایراد نگیرین :)

خدا قول نداده آسمون هميشه آبی باشه و باغ ها پوشيده از گل .
قول نداده زندگی هميشه به کامت باشه .
خدا روزهای بی غصه و شادی های بدون غم و سلامت بدون درد رو هم قول نداده .
خدا ساحل بی توفان، آفتاب بی بارون و خنده های هميشگی رو قول نداده .
خدا قول نداده که تو رنج و وسوسه و اندوه رو تجربه نکنی .
خدا جاده های آسون و هموار، سفرهای بی معطلی رو قول نداده .
قول نداده کوه ها بدون صخره باشن و شيب نداشته باشن .
رود خونه ها گل آلود و عميق نباشن .
قول داده ؟
ولی خدا رسيدن يه روز خوب رو قول داده .

******************************

شاید خواننده های قدیمی وبلاگ ویولت ( من و ام- اس ) ، کسی رو به خاطر بیارن که گاه و بیگاه با نام مستعار « آس و پاس » کامنت میذاشت . بعد از مدتی بی خبری ، باخبر شدم که آس و پاس عزیز دوباره به دنیای مجازی وبلاگستان برگشته و اینبار نه به عنوان خواننده ، بلکه به عنوان نویسنده. پس به وبلاگ قشنگش سر بزنین و با همفکری تون کمکش کنین.


*******************************

پیشاپیش ، فرارسیدن عید سعید نوروز و بهار طبیعت رو به همه شما خوانندگان عزیز این وبلاگ تبریک می گم و بهترین آرزوهای قلبی خودم رو صمیمانه تقدیمتون می کنم و امیدوارم سالی سرشار از سلامت ، برکت و موفقیت داشته باشین.
خدانگهدارتون...
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است