زندگی با اميد
اینم از تعطیلات !
Saturday, March 26, 2005
بالاخره تعطیلات هم تموم شد . در آخرین روز کاری سال گذشته لحظه شماری می کردم که ساعت 4 بشه و از اداره بزنم بیرون . دلم می خواست بعد از یه سال کار بی وقفه و کسل کننده ٬ یه استراحت درست و حسابی بکنم ٬ ولی بازم مثل همیشه نشد. از روز چهارشنبه قبل از عید تا چند دیقه مونده به تحویل سال ٬ همش دنبال تهیه مقدمات عید ( خرید خرت و پرت و مخلفات هفت سین و ... ) بودم و بعد از تحویل هم دید و بازدید و ... . دیشب با خودم می گفتم : پس کی این تعطیلات تموم میشه یه استراحت درست و حسابی بکنم !!!؟؟؟؟
(بعدا سر فرصت بیشتر از جزئیات می نویسم)
پیوست : راستی حال ویولت عزیز هم خوب خوبه. پنجشنبه دیدمش . دلش برای همتون تنگ شده بود و به همه سلام رسوند. انشاالله از هفته دیگه می نویسه :)
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است