زندگی با اميد
ممنون از همگی
Saturday, July 09, 2005
از همه دوستان عزیزی که با صرف وقت گرانبهاشون پست قبلی رو خوندن و کامنت گذاشتن ممنونم. توی کامنتها مطالب جالبی بود که شخصا خیلی ازشون استفاده کردم , ولی شاید بخاطر لحن نوشتاری من کمی سوء برداشت هم پیش اومده بود که دلم می خواست برای روشن تر شدن اذهان دوستان فهیمم اینجا توضیح بدم:
اول اینکه من به هیچ وجه قصد توهین یا تحقیر آمال و آرزوها و دلخوشی های ماه بانوی عزیز رو نداشتم... صرفا افق دیدمون رو با هم مقایسه کردم. شاید کار درستی نبوده ولی من از منظر واقعیتی که در روابط بین ما تاثیر گذار بوده به اون نگاه کردم. اینکه من با خریدن یه جفت کفش خوشحال نشم , نه دال بر برتر بودن منه و نه دلیلی بر پست بودنم. فقط یه تفاوت رفتاری بین ما رو نشون میده که اصطلاحا به عدم تفاهم (نفهمیدن و درک نکردن یکدیگر) تعبیر می شه. پس اگه نوشته های من مفهومی غیر از این رو می رسوند و تحقیر آمال و آرزوهای ماه بانو رو تداعی می کرد , من ازش عذرخواهی می کنم.
عزیزی اظهار امیدواری کرده بود که من فهمیده باشم چقدر بچه هستم .دیگری تذکر و راهنمائی خصوصی رو مناسب تر دونسته بود و دوست دیگری , نوشته من رو به حساب بی تجربگی گذاشته بود. دوست عزیز دیگری (که خیلی برای نظراتش ارزش و اهمیت قائلم) ازم خواسته بود که اگر نمی تونم تفاوت بین دنیای مجازی و حقیقی رو تشخیص بدم , ننویسم . دوست عزیزی هم عکس العمل من رو مثل بچه های هفت ساله دونسته بود و عزیز دیگه ای مقایسه خودم با ماه بانو رو پائین آوردن خودم در سطح اون دونسته بود (که البته من هیچوقت ادعا نکردم از ایشون بالاترم ) و نهایتا عزیزی گفته بود : هنر نیست رویای کسی را مسخره کردن....
در مقام پاسخگویی نیستم , چون همونطوریکه گفتم بعضی از موارد رو قبول دارم و همه اونها رو هم در شرایطی که شما قضاوت کردین می پذیرم. فقط یادآوری می کنم که شما با توجه به دانسته های خودتون داوری کردین. ولی من در کوران روابط عاطفی , مجبور به تصمیم گیری شدم. این تصمیم ممکنه در اثر خطای خودم یا برداشت نادرست دیگران , تصمیم درستی نباشه و یا حداقل درست بنظر نرسه , ولی لازم بود که اینطور و دقیقا به همین شکل صورت بگیره....امیدوارم تونسته باشم مطلب رو برسونم , چون نمی خوام بیش از این بازش کنم.

بعضی نشسته دانند , برخی شکسته خوانند
چون نیست خواجه حافظ , معذور دار ما را

· حرف آخراینکه اگه دراین رابطه عاطفی , کدورت هایی پیش اومد و دلهایی شکسته شد و غرورهایی جریحه دار شد , فراموش نکنین که همواره یه پای قضیه من بودم...
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است