زندگی با اميد
حسین جان ، راضی باش !
Wednesday, February 16, 2005
تا یادم نرفته بهتون بگم که از امروز ثبت نام تلفن همراه اعتباری ، از طریق دفاتر پستی شروع شده. چون قراره که فقط به 500 هزار نفر در این مرحله تلفن واگذار بشه، فعلا پولی دریافت نمی کنن و فقط 450 تومن هزینه پست پیشتاز رو می گیرن. فرم درخواست شرکت در قرعه کشی هم توی روزنامه های « ایران » و « همشهری » امروز چاپ شده .


ææææææææææææææææææææææ


امروز صبح یه شمایل ( نقاشی ) بزرگ ( به ارتفاع تقریبی یه ساختمون هفت طبقه ) از قمر بنی هاشم رو توی تقاطع ولی عصر و زرتشت دیدم. واقعا دیدنیه . اگه مسیرتون اونور افتاد ، حتما توجه کنین.
البته یادمه یه زمانی تصویر صورت معصومین رو نقاشی نمی کردن و معمولا یا بصورت نورانی نشون می دادن و یا روی صورتشون یه پرده سفید می نداختن. شایدم به همین علت امروز دیدن این نقاشی بزرگ و واضح از حضرت عباس اینقدر برام جالب بود !


ææææææææææææææææææææææ


یه چیز دیگه م امروز نظرم رو جلب کرد و اونم بیلبورد بزرگی بود که روی اون نوشته شده بود :

در این خاک
در این مزرعه پاک
به جز عشق؛ بجز مهر ولایت
دگر هیچ نکاریم

بی اختیار یاد مصوبه اخیر مجمع تشخیص ... افتادم که کشت خشخاش رو در این مزرعه پاک آزاد کرده !!!!


ææææææææææææææææææææææ


توی کشورهایی که جون مردم ارزش داره ، به منظور احترام به حادثه دیدگان و خونواده های اونا هر حادثه ای که باعث مرگ عده ای ( و حتی یه نفر ) بشه، بلافاصله منجر به استعفای مقام یا مقامات مسئول حادثه می شه. بدون هیچ توضیحی فقط تیتر روزنامه رسالت امروز رو که برگرفته از مضمون بخشی از پیام تسلیت رهبر ج.ا.ا رو بخونین :

« کشته شدگان مسجد ارک میهمان امام حسین (ع) هستند ».

با این نحوه برخورد ، آدم احساس می کنه که باید از مسئولین برگزاری اون مراسم که از بخاری نفتی معیوب استفاده کردن و این فاجعه وحشتناک رو ببار آوردن تقدیر و تشکر هم بشه!!!
اینجاست که یه بار دیگه به مظلومیت امام حسین (ع) ایمان میارم .


ææææææææææææææææææææææ


ای زبردست زیردست آزار
گرم تا کی بماند این بازار؟
به چه کار آیدت جهانداری؟
مردنت به که مردم آزاری
( گلستان سعدی )
نظرات (0)
منو اصلی
آخرين مطالب
دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است